«Η ικανοποίηση των πελατών μας αποτελεί την κύρια προτεραιότητά μας!»
Η Γεωργία ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της στην ΑΒ τον Μάρτιο του 2017, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Retail Management Trainee". Γνώρισε την ιστορία της.
Όταν ήταν μικρή ονειρευόταν να γίνει γιατρός, ωστόσο η εισαγωγή στην Ιατρική Σχολή δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. «Για να γίνεις γιατρός, πρέπει να μελετήσεις σκληρά και να είσαι άριστη μαθήτρια. Εγώ ήμουν καλή μαθήτρια, αλλά όχι η καλύτερη. Σαν άνθρωπος, προτιμώ να μαθαίνω κάποιο αντικείμενο εφαρμόζοντάς το στην πράξη, παρά να διαβάζω για αυτό. Με αυτόν τον τρόπο μου αποτυπώνεται καλύτερα και βελτιώνομαι. Κάπως έτσι, τελικά, αποφάσισα να μην ακολουθήσω την Ιατρική, ενώ ήταν η οικογένειά μου που με οδήγησε προς την κατεύθυνση της Γεωργικής Οικονομίας, πιστεύοντας ότι θα μου ταίριαζε καλύτερα. Και είχαν δίκιο! Μου άρεσε πάρα πολύ, - ήμουν μάλιστα η κορυφαία της Σχολής! Σε όλη μου τη ζωή, η οικογένειά μου διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο σε πολλές κρίσιμες στιγμές. Με γνωρίζει πολύ καλά».
Έναν χρόνο μετά την αποφοίτησή της και ενώ εργαζόταν σε εταιρία τηλεπικοινωνιών, στο τμήμα πωλήσεων, αναρωτήθηκε εάν θα ήταν καλή ιδέα να παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Τότε ήταν που είδε μια αγγελία για εργασία στην ΑΒ, που αφορούσε το πρόγραμμα "Retail Management Trainee". «Μόλις είδα την αγγελία για τη θέση στην ΑΒ, το ενδιαφέρον και η περιέργειά μου εκτινάχθηκαν. Καθώς η ΑΒ είναι μια από τις κορυφαίες εταιρίες στον κλάδο του retail, η εργασία εκεί φάνταζε ιδανική ευκαιρία. Η ευκαιρία να εργαστώ για έναν πολυεθνικό Όμιλο με παρουσία σε τόσες χώρες, όπου θα υπήρχαν οι προϋποθέσεις αλλά και η απαραίτητη κουλτούρα για να μάθω τόσα πολλά νέα πράγματα, ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε. Η ένταξη σε αυτήν την εταιρία, αλλά και στην «οικογένεια» της ΑΒ, όπως μου αρέσει να την αποκαλώ, αποτέλεσε την ιδανική αφετηρία της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας».