STORE DEMAND PLANNING SPECIALIST

  • ΑΘΗΝΑ, Αβέρωφ 38 - Μακελαράκη & Βυζαντινών Αυτοκρατόρων (Β ΕΙΣΟΔΟ) 13242 ΑΘΗΝΑ GRC
  • Κέντρα Διανομής
  • Ορισμένου χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση
  • Alpha Beta

Γιατί ΑΒ;

  • Ομαδικότητα
  • Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Αναλυτική σκέψη
  • Ομαδικότητα
  • Φιλική εξυπηρέτηση πελάτη

STORE DEMAND PLANNING SPECIALIST

Μάθε όλες τις ευκαιρίες καριέρας στην Άλφα Βήτα!

 

Εάν αναζητάς να αξιοποιήσεις δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης , βρίσκεσαι στο σωστό σημείο για να εξερευνήσεις νέες ευκαιρίες που ταιριάζουν στα επαγγελματικά ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές σου.

 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι οι άνθρωποί της. Όλοι οι εργαζόμενοι που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, ώστε όλοι να μπορούν να είναι όλα όσα ήδη είναι και όλα όσα θέλουν να γίνουν.

 

Δέσμευση όλων μας είναι να αναπτύσσουμε μια κουλτούρα που ενθαρρύνει την ανάπτυξη, τη συνεργασία και τη συνεχή μάθηση εκφράζοντας σε ό,τι κάνουμε τις αξίες μας: θάρρος, ακεραιότητα, φροντίδα, χιούμορ και ομαδικότητα

 

Εάν πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις τη διαφορά, θέλουμε να σε γνωρίσουμε!

Job’s Purpose

Store Demand Planning Specialist is a member of the Store Forecasting & Replenishment team, who is at the origin of the store planning process and the cornerstone of the logistic optimization.

We are looking for talented person with both relationship and data analysis skills, who is willing to take challenges in the fast-moving food retail business sector.

 

What you will focus on

  • Evaluates, reviews and releases/changes order proposals produced by the system (SAP F&R) for the allocated stores, considering available stock, discrepancies, events, trends and daily logistical information in order to secure optimal inventory levels, to increase availability/sales
  • Coordinates with Operations and Buying departments to create manual orders for the allocated stores
  • Interprets system exceptions, proposes, and implements a fit solution depending on the situation
  • Configures Demand Influencing Factors (DIFs) related to calendar events and promotions in the system for the allocated stores
  • Communicates and coordinates with the allocated stores on daily basis to provide store support for replenishment
  • Produces and shares relevant reports in order to ensure transparency of all relevant to F&R KPIs and SAP F&R functioning (for the allocated stores)

 

Who we are looking for

  • BSc in Mathematics/Statistics, Logistics, Finance, Business Administration or any relevant field.  MSc would be considered an asset
  • Working experience up to 2 years in retail store operations, supply chain, logistics and/or demand planning
  • Excellent command of MS Office applications. Experience in working with SAP or other ERP would be considered an asset
  • Fluency in English language

 

Your Value

  • Analytical and numerical skills with attention to detail
  • Ability to organize and plan tasks
  • Communication and adaptive skills
  • Customer service orientation
  • Teamwork and cooperation

 

 

Start your retail journey and live our values of care, teamwork, humor, integrity and courage

 

We care for you

  • Room to grow and develop via numerous opportunities for learning, professional development and career advancement.
  • A safe and healthy workplace and a friendly environment which respects each employee’s individuality and personality.
  • Member of Ahold Delhaize

 

A place where everyone belongs

We strive to be a better place to work where our associates reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law.

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label

 

LogoDescription automatically generated

We Give the Best of our Self to make the Best in People’s Lives  

#giaolaosanoiazesai

 

All applications are treated with utmost confidentiality

Στην ΑΒ Βασιλοπουλος ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση μπορεί να κάνει τη διαφορά και να πετυχαίνει ακόμη περισσότερα! Η παροχή ευκαιριών ανάπτυξης στον οργανισμό υποστηρίζει στην πράξη την ανάγκη να εντοπίζουμε ρόλους που ταιριάζουν στο προφίλ και τις επιδιώξεις μας.

Εάν επιθυμείς να δηλώσεις ενδιαφέρον για μια νέα θέση, χρειάζεται να ενημερώσεις τον άμεσο προϊστάμενό σου, σύμφωνα με την πολιτική Internal Job Posting.

Μπορείς να υποβάλλεις το βιογραφικό σου σημείωμα απαραίτητα μαζί με συνοδευτική επιστολή, στην οποία θα παρουσιάζεις τη σύνδεση της συγκεκριμένης θέσης με τα επαγγελματικά σου ενδιαφέροντα.

Καλή Επιτυχία!

 

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!

Σου ταιριάζει ο συγκεκριμένος ρόλος; Συμπλήρωσε την αίτησή σου!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia