District Repair & Maintenance Coordinator

  • ΜΑΝΔΡΑ, 25ο χλμ Π.Ε.Ο Αθηνών - Θηβών 228 19600 ΜΑΝΔΡΑ GRC
  • Κέντρα Διανομής
  • Αορίστου χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση
  • Alpha Beta

Γιατί ΑΒ;

  • Ομαδικότητα
  • Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Προσανατολισμό στην επίλυση θεμάτων
  • Ομαδικότητα
  • Επίκεντρο τον πελάτη

District Repair & Maintenance Coordinator

Job’s Purpose 

Embark on a transformative journey as the District Repair & Maintenance Coordinator within the vibrant world of the Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) sector. In this pivotal role you will be ensuring the efficient and smooth operation of our warehouse by coordinating and overseeing all repair and maintenance activities. Your expertise and ingenuity will contribute greatly to elevating efficiency, maximizing asset performance and enchant our customers.

 

What you will focus on 

  • Collaborate with Maintenance Supervisor to develop and implement repair and maintenance strategies tailored to the assigned warehouse.
  • Source and liaise with external vendors, contractors, and service providers to ensure timely and quality execution of repairs and maintenance tasks based on the warehouse’s budget
  • Monitor and evaluate the condition of warehouse’s assets to proactively identify maintenance needs and propose actionable improvements
  • Coordinate and schedule routine maintenance, repairs, and inspections for all assets in alignment with company guidelines and regulatory requirements
  • Collaborate and coordinate daily with the warehouse’s colleagues to ensure seamless maintenance operations and optimized asset performance
  • Respond promptly to emergency repair requests and manage crisis situations effectively to minimize operational downtime
  • Participate in any audits or inspections carried out by public authorities or regulatory bodies
  • Stay up-to-date with industry trends, technological advancements and regulatory changes that impact repair and maintenance practices in the Retail FMCG sector

 

What you bring 

  • 5 years of working experience as a Repair and Maintenance Coordinator. Any working experience within Retail FMCG sector will be considered an asset
  • BSc in Mechanical Engineering or Civil Engineering. MSc would be considered an asset
  • Good Knowledge in English Language
  • MS Office Literary
  • Experience in working with SAP or any other relevant systems would be considered an asset

 

What you have 

  • Analytical Thinking – attention to detail – numerical proficiency – problem solving
  • Organizational Mastery – task prioritization – uphold precise documentation – adhere to deadlines
  • Authentic Communication – deliver messages in a clear, compelling and concise manner to a variety of stakeholders
  • Passion for the Customer – excel at retail, with a desire to drive positive change
  • Togetherness – value team’s ideas, uniqueness and safeguard belonging
  • Your authentic self

 

A place where everyone belongs 

We strive to be a better place to work where our associates reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law.   

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label   

A circular logo with orange and blue textDescription automatically generated 

 

We Give Our Best to Make a Difference in People’s Lives     

#EdoToKaloEinaiGiaOlous #proudABers 

 

Start your retail journey and live our values of care, teamwork, humor, integrity and courage. 

Apply online at https://careers.ab.gr/

*All applications are treated with utmost confidentiality  

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!

Σου ταιριάζει ο συγκεκριμένος ρόλος; Συμπλήρωσε την αίτησή σου!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia