Help Desk Supervisor

  • ΑΘΗΝΑ, Αβέρωφ 38 - Μακελαράκη & Βυζαντινών Αυτοκρατόρων (Β ΕΙΣΟΔΟ) 13242 ΑΘΗΝΑ GRC
  • Κεντρικά Γραφεία
  • Πτυχίο
  • Αορίστου Χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση

Γιατί ΑΒ;

  • Κουλτούρα Mάθησης
  • Συμπεριληπτικό Περιβάλλον
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Ομαδικότητα
  • Προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση
  • Επίκεντρο τον πελάτη

Help Desk Supervisor

Job’s purpose

We are seeking a dynamic and experienced Help Desk Supervisor to join our team. As Help Desk Supervisor you will be responsible for managing diverse teams of both internal and external resources, providing support to our own and franchise stores across Greece. The successful candidate will play a crucial role in ensuring efficient and effective resolution of technical issues, maintaining excellent customer service standards, and fostering a collaborative working environment.

What will focus on

  • Oversees the day-to-day operations of the Help Desk team, distributing work staff assignments and schedules as well as ensuring optimal performance
  • Manage and prioritize incoming support requests, in collaboration with IT internal teams and external vendors, ensuring timely resolution of issues.
  • Monitor the resolution of technical issues related to POS systems, windows platforms,Office 365, store backoffice software and other internally developed applications.
  • Develop and implement process improvements and operating procedures for common technical issues, guiding the team on required process documentation and related metrics.
  • Manage business-user workplace technology rollouts, including onboarding, training, equipment deployment and communications.
  • Analyze data and customer feedback to identify areas for improvement, implement corrective actions and enhance help desk operations efficiency.
  • Generate regular reports on help desk performance, including ticket resolution times, customer satisfaction, and team productivity.

What you have

  • Bachelor’s degree in Information Technology, Business Management, or a related field.
  • Proven experience in a help desk or technical support role, vendor management, with at least 2 years in a supervisory or managerial position.
  • Thorough knowledge of Service Desk operations, including IT best practices, industry trends, and customer service.
  • Hands-on experience with a wide variety of computer software, hardware, and peripherals, including Microsoft 365.
  • Familiar with agile methodology.
  • Solid understanding of SLA’s and KPI’s

What you bring

  • Leading others | Ensure team’s smooth functioning through proper delegation & team motivation, guide team members and provide constructive feedback
  • Authentic Communication | Deliver messages in a clear, compelling and concise manner to a variety of stakeholders
  • Collaboration | Collaborate effectively, relate positively with others and value team’s ideas
  • Passion for the Customer | Focus on in depth customer needs’ understanding & excel at retail
  • Problem Solving | Be highly responsive in a fast-paced environment to provide solutions

We care for you

  • Hybrid way of Working
  • Free lunch break in our restaurant
  • Free parking
  • Lifelong learning and development
  • Wellbeing Program

 

A place where everyone belongs

 We strive to be a better place to work where our people reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law.

 

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label

 

We Give Our Best to Make a Difference in People’s Lives

#EdoToKaloEinaiGiaOlous #proudABers

 

Start your retail journey and live our values of care, teamwork, humor, integrity and courage.

*All applications are treated with utmost confidentiality

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!

Σου ταιριάζει ο συγκεκριμένος ρόλος; Συμπλήρωσε την αίτησή σου!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia