Fulfillment Supervisor - Home Shop Center

  • ΑΘΗΝΑ, Μάρκου Μπότσαρη 8 18233 ΑΘΗΝΑ GRC
  • E-Commerce
  • Αορίστου χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση
  • Alpha Beta

Γιατί ΑΒ;

  • Κουλτούρα Mάθησης
  • Συμπεριληπτικό Περιβάλλον
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Ηγεσία που εμπνέει
  • Ψηφιακή επιδεξιότητα
  • Επίκεντρο τον πελάτη

Fulfillment Supervisor - Home Shop Center

Η κενή αυτή θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Job’s Purpose

As Fulfillment Supervisor you will be member of Home Shop Center Team and play a pivotal role in achieving high-end e-commerce operations. You focus on ensuring the fulfillment of customer orders is handled with care to meet our high-quality standards and elevating the online shopping experience. If you are searching for this opportunity, we want to hear from you!

What you will focus on

  • Oversee HSC’s efficient and accurate fulfillment operations and safeguard the achievement of HSC’s budgeted financial indexes and KPIs (Sales, Gross Profit and Shrinkages, in full and on-time delivery)
  • Accomplish inventory tracking excellence to maintain optimal stock
  • Constantly receive and incorporate customer feedback to support e-commerce strategic decisions and marketing action plan to achieve the highest omni channel experience and customer engagement
  • Cooperate closely with Digital Customer Experience department to support current CVP and create customer attracting services 
  • Leverage technology and data collaborating with the Digitech department, following the communication and customer experience strategy of Ahold Delhaize Group, so as to contribute to a customer friendly approach anticipating future needs
  • Implement quality control measures to guarantee all products meet exceptional standards
  • Understands e Grocery market trends and their impact proposing new services to answer evolving customer needs

What you have

  • Bachelors’ Degree preferred, ideally in Logistics, Supply chain, Business, or a related field. Master’s degree will be considered an asset
  • Prior working experience 4-6 years in a related field. (warehouses, retail operations, home delivery operations)
  • Experience in motivating and coordinating large teams
  • Excellent command of the Greek & English language both written & spoken
  • Proficient in the Microsoft suite applications (excel, outlook)
  • Experience in the use of ERP and WMS systems

What you bring

  • Results & Quality orientation | An eye to detail and high-quality standards are your strengths
  • Effective Collaboration | inspire, guide and support others investing in a safe, healthy, and highly engaging workplace
  • Customer orientation | be on top for a remarkable customer experience
  • Problem Solving | be highly responsive in a fast-paced environment to provide solutions
  • Stakeholder Engagement | positively influence internal & external stakeholders. 
     

We care for You

  • Free parking 
  • Lifelong learning & development
  • Wellbeing Program

A place where everyone belongs
We strive to be a better place to work where our associates reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law. 
Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label  
We Give Our Best to Make a Difference in People’s Lives    
#EdoToKaloEinaiGiaOlous #proudABers

Start your retail journey and live our values of care, teamwork, humor, integrity and courage. 

*All applications are treated with utmost confidentiality 

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia