Own Brand & Product Category Supervisor

  • ΟΙΝΟΦΥΤΑ, 52ο xιλιόμετρο εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας _Θέση Ποτάμια 32011 ΟΙΝΟΦΥΤΑ GRC
  • Κέντρα Διανομής
  • Πτυχίο
  • Αορίστου Χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση

Γιατί ΑΒ;

  • Ομαδικότητα
  • Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Ηγεσία που εμπνέει
  • Έμφαση στην ποιότητα
  • Ματιά στη λεπτομέρεια

Own Brand & Product Category Supervisor

Η κενή αυτή θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Your Purpose

As an Own Brand & Product Category Supervisor, you are responsible for developing own brand products, as well as setting and reviewing requirements and policies of them, regarding legal and safety issues. Moreover, you monitor the level of compliance of our suppliers and the corrective action plans. If Quality Assurance in a fast moving food retail sector is your passion, we want to hear from you!

What you will focus on

  • Contribute to the development of new private label products that meet the specifications and policies of Ahold Delhaize group, so that they are legal, safe and responsibly sourced
  • Oversee and lead your team regarding the planning and monitoring of the annual laboratory tests and guide your team on related issues
  • Manage crisis (eg product recalls, authority issues) and coach your team when such issues arise
  • Oversee and lead your team regarding customer complaints management
  • Maintain and continuously improve existing procedures as well as existing certifications (eg Own Brand Bio products, Own Brand Protected Designation Origin products, ASC fresh salmon)
  • Participate in regular meetings with other CSE Region members to harmonize new product development processes
  • Organize and coordinate meetings with relevant AB Departments for alignment, guidance and update on related results

What you have

  • Degree in Food Science/Technology or Chemistry or relevant field
  • Good knowledge of food and non-food legislation
  • Minimum 3 years at a similar position
  • Previous experience in managerial roles
  • Fluency in English
  • MS Office literacy
  • Advance Excel or Power BI knowledge is a plus
  • Knowledge on sustainability topics will be an asset

What you bring

  • Structured Thinking – follow procedures accordingly, attention to detail are your strengths
  • Customer oriented – excel at retail
  • Results orientation – accountability –problem solving,  ensuring high-quality standards are your strengths.
  • Togetherness – encourage the open exchange of information and viewpoints, value team’s ideas, each member’s uniqueness, and safeguard belonging
  • Authentic Communication – deliver messages in a clear and concise manner
  • Enact Change- take bold initiatives to enable change, encourage ideas to solve problems and drive change and innovation
  • Leading & Inspire team- ensure the Department’s smooth functioning through proper delegation & team motivation, evaluate and guide team members, coach & provide constructive feedback, create a high engaging climate

We care for you

  • Room to grow and develop via numerous opportunities for learning, professional development and career advancement
  • A safe and healthy workplace and a friendly environment which respects each employee’s individuality and personality

A place where everyone belongs

We strive to be a better place to work where our associates reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law. 

 

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label  

 

LogoDescription automatically generated

 

 

We Give Our Best to Make a Difference in People’s Lives    

#EdoToKaloEinaiGiaOlous #proudABers

*All applications are treated with utmost confidentiality

 

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!