Customer Excellence Associate Customer Service

  • ΑΘΗΝΑ, Λ.Σπάτων 81 15344 ΑΘΗΝΑ GRC
  • Κεντρικά Γραφεία
  • Αορίστου χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση
  • Alpha Beta

Γιατί ΑΒ;

  • Κουλτούρα Mάθησης
  • Συμπεριληπτικό Περιβάλλον
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Προσανατολισμό στην επίλυση θεμάτων
  • Προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση
  • Ματιά στη λεπτομέρεια

Customer Excellence Associate Customer Service

Σκοπός της θέσης
Ως Customer Excellence Associate στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα διαδραματίζεις βασικό ρόλο στην διαχείριση αιτημάτων πελατών που προέρχονται από την Ανοιχτή Γραμμής Επικοινωνίας, τα καταστήματα καθώς και αιτημάτων που προέρχονται από συναδέλφους εντός της εταιρείας. 
Αν είσαι επαγγελματίας με υπομονή, ενσυναίσθηση, εξαιρετικές επικοινωνιακές και αναλυτικές δεξιότητες, νιώθεις άνετα με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, είσαι πρόθυμος να επιλύεις γρήγορα και ποιοτικά τα ζητήματά τους και στοχεύεις στο να δημιουργείς αξία, τότε ανυπομονούμε να λάβουμε την αίτησή σου. 

Κύριες αρμοδιότητες

  • Υποστήριξη αιτήματων πελατών που χρειάζονται βοήθεια με τη δημιουργία, τροποποίηση ή διαγραφή λογαριασμού, υποβολή παραγγελίας, εφαρμογή προσφοράς και σχήματος loyalty.
  • Υποστήριξη των καταστημάτων της εταιρείας σε ερωτήσεις σχετικά με το σχήμα loyalty.
  • Διαχείριση κλήσεων (κυρίως εξερχόμενες) με σκοπό την άμεση επίλυση των προαναφερθέντων αιτημάτων πελατών.
  • Συμμετοχή στην παρακολούθηση των αιτημάτων πελατών (μέσω της εφαρμογής Salesforce) ώστε να τηρούνται οι χρόνοι απόκρισης αλλά και η σωστή καταγραφή και κατηγοριοποίηση τους.

Επαγγελματικά προσόντα & Εμπειρία

  • Απολυτήριο λυκείου
  • Πτυχίο συναφούς τομέα επιθυμητό.
  • 1-3 έτη εργασιακής εμπειρίας σε θέσεις εξυπηρέτησης πελάτων σε αλυσίδες τροφίμων ή στον κλάδο του λιανεμπορίου, ή εμπειρία σε ταμείο ή μηχανογράφηση καταστήματος.
  • Καλή γνώση Αγγλικών, τόσο σε γραπτό, όσο και σε προφορικό λόγο.
  • Εξοικείωση με εφαρμογές και προγράμματα. Στον ρόλο χρησιμοποιούνται ενδεικτικά οι εφαρμογές Hybris Backoffice, Salesforce, HQS, ASM, Service Now.
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες

Δεξιότητες

  • Προσανατολισμός στην Οργάνωση και Ποιότητα | Έγκαιρο, ολοκληρωμένο και ποιοτικό αποτέλεσμα
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία | Ενεργητική ακοή και σεβασμός του άλλου
  • Προσανατολισμός στον Πελάτη | Δέσμευση για συνεχή βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης
  • Συνεργατικό Πνεύμα | Ενεργή συμμετοχή και συμβολή στην επίτευξη κοινών στόχων

Φροντίζουμε για εσάς

  • Υβριδικό Μοντέλο Εργασίας
  • Δωρεάν γεύμα στο εστιατόριό μας
  • Δωρεάν χώρος στάθμευσης
  • Δια βίου μάθηση & επαγγελματική ανάπτυξη
  • Πρόγραμμα ευεξίας

 

Ένα περιβάλλον ανοιχτό για όλους
Θέλουμε να χτίζουμε ένα υγιές περιβάλλον εργασίας στο οποίο όλοι μαζί εκπροσωπούμε στο σύνολο της την αγορά την οποία εξυπηρετούμε, οι φωνές όλων μας έχουν αξία και χώρο έκφρασης, η εργασία μας έχει νόημα και μπορούμε να εξελιχθούμε και να συνεισφέρουμε, στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας.  Είμαστε εργοδότης ίσων ευκαιριών και ενσωματώνουμε όλους χωρίς διακρίσεις, ανεξάρτητα από φυλή, χρώμα, θρησκεία, φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, εθνική καταγωγή,  καθεστώς αναπηρίας, ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό προστατεύεται από το νόμο.


Πιστοποιημένη από το Diversity Charter Greece και με το σήμα ισότητας SHARE 

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!

Σου ταιριάζει ο συγκεκριμένος ρόλος; Συμπλήρωσε την αίτησή σου!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia