HR Business Partner- District

  • ΑΘΗΝΑ, Λ.Σπάτων 81 15344 ΑΘΗΝΑ GRC
  • Κεντρικά Γραφεία
  • Πτυχίο
  • Αορίστου Χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση

Γιατί ΑΒ;

  • Κουλτούρα Mάθησης
  • Συμπεριληπτικό Περιβάλλον
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Προσανατολισμό στην επίλυση θεμάτων
  • Ομαδικότητα
  • Εποικοδομητική ανάπτυξη σχέσεων

HR Business Partner- District

Η κενή αυτή θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Your Purpose

As an HRBP-District you will be responsible for a district of AB shops and you will collaborate with them in order to provide strategic HR guidance, foster a positive work culture, and drive initiatives that align with our company's goals and values. You will join our HR dynamic team and you will build trusted relationships with all stakeholders, enabling the execution of all people policies. If you love taking challenges in the fast-moving food retail sector we want to hear from you!

 

What you will focus on

  • Develop positive & effective relationships, leveraging employee engagement
  • Provide advice to business leaders for sound people decisions that promote our inclusive workplace
  • Support the execution of people policies & processes, such us performance management, talent development etc in our Stores
  • Attract, select and recruit staff for the stores of your responsibility
  • Serve as the primary point of contact with employees on people matters
  • Partner with the business leaders and HR expertise functions to enhance best employee journey
  • Ensure the implementation of health & safety standards in the workplace

 

What you have

  • BSc in HRM, Business Administration, or any relevant field. MSc would be considered an asset
  • Minimum 3 years relevant working experience. Experience in retail industry or supply chain will be considered an asset
  • Fluency in English language, both written & verbal
  • MS Office literacy

 

What you bring

  • Passion for the Customer – focus on in depth customer needs’ understanding & excel at retail 
  • Authentic Communication – deliver messages in a clear, compelling and concise manner, create wow effect to audiences
  • Togetherness – value team’s ideas, uniqueness and safeguard belonging
  • Momentum – make a difference, secure end results and be on top
  • Business Advocate provide guidance to all stakeholders to promote people & culture strategy of great Alfa Beta Brand
  • Growth Mindsettake benefit of our broad learning opportunities and future proof your profile

 

    A place where everyone belongs 

We strive to be a better place to work where our people reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law.

 

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label  LogoDescription automatically generated

 

 

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!