District Repair & Maintenance Coordinator

  • ΑΘΗΝΑ, Λ.Σπάτων 81 15344 ΑΘΗΝΑ GRC
  • Κεντρικά Γραφεία
  • Πτυχίο
  • Αορίστου Χρόνου
  • Πλήρης Aπασχόληση

Γιατί ΑΒ;

  • Κουλτούρα Mάθησης
  • Συμπεριληπτικό Περιβάλλον
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης

Σχετικά με εσένα

  • Προσανατολισμό στην επίλυση θεμάτων
  • Ομαδικότητα
  • Εποικοδομητική ανάπτυξη σχέσεων

District Repair & Maintenance Coordinator

Η κενή αυτή θέση δεν είναι πλέον διαθέσιμη

Job’s Purpose 

Embark on a transformative journey as the District Repair & Maintenance Coordinator within the vibrant world of the Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) sector. In this pivotal role you will be ensuring the efficient and smooth operation of our stores network by coordinating and overseeing all repair and maintenance activities within your area of assigned district. Your expertise and ingenuity will contribute greatly to elevating efficiency, maximizing asset performance and enchant our customers.

What you will focus on 

  • Collaborate with Maintenance Supervisor to develop and implement repair and maintenance strategies tailored to district’s needs
  • Source and liaise with external vendors, contractors, and service providers to ensure timely and quality execution of repairs and maintenance tasks based on the budget of each store
  • Monitor and evaluate the condition of stores’ assets to proactively identify maintenance needs and propose actionable improvements
  • Coordinate and schedule routine maintenance, repairs, and inspections for all assets in alignment with company guidelines and regulatory requirements
  • Collaborate and coordinate daily with stores within the district to ensure seamless maintenance operations and optimized asset performance
  • Respond promptly to emergency repair requests and manage crisis situations effectively to minimize operational downtime.
  • Stay up-to-date with industry trends, technological advancements and regulatory changes that impact repair and maintenance practices in the Retail FMCG sector

What you bring 

  • 5 years of working experience as a Repair and Maintenance Coordinator. Any working experience within Retail FMCG sector will be considered an asset
  • BSc in Mechanical Engineering or Civil Engineering. MSc would be considered an asset
  • Good Knowledge in English Language
  • MS Office Literary
  • Experience in working with SAP or any other relevant systems would be considered an asset
  • Ability to travel within area of responsibility 

What you have 

  • Analytical Thinking – attention to detail – numerical proficiency – problem solving
  • Organizational Mastery – task prioritization – uphold precise documentation – adhere to deadlines
  • Authentic Communication – deliver messages in a clear, compelling and concise manner to a variety of stakeholders
  • Passion for the Customer – excel at retail, with a desire to drive positive change
  • Togetherness – value team’s ideas, uniqueness and safeguard belonging
  • Your authentic self

A place where everyone belongs 

We strive to be a better place to work where our associates reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law.  

 

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label   

 

LogoDescription automatically generated 

We Give Our Best to Make a Difference in People’s Lives     

#EdoToKaloEinaiGiaOlous #proudABers 

 

 

Start your retail journey and live our values of care, teamwork, humor, integrity and courage.  

Apply on line at https://careers.ab.gr/ 

 

 

*All applications are treated with utmost confidentiality  

 

Διάβασε περισσότερα για τη συγκεκριμένη θέση

Ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας;

1
Αποστολή αίτησης

Σου φάνηκε ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη θέση;

Συμπλήρωσε την αίτησή σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα, εφόσον το προφίλ σου ταιριάζει με τις προδιαγραφές της θέσης!

2
Συνέντευξη

Εάν το προφίλ σου ταιριάζει με τη συγκεκριμένη θέση, θα σε καλέσουμε για να προγραμματίσουμε μια συνέντευξη, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα, ενώ για συγκεκριμένους ρόλους υπάρχει ξεχωριστή άσκηση (assessment) που θα κληθείς να ολοκληρώσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είναι ευκαιρία να μας ρωτήσεις για όλα όσα θα ήθελες να μάθεις για τη θέση!

3
Πρόταση συνεργασίας

Μετά τη συνέντευξή μας, εάν η θέση σου φάνηκε ενδιαφέρουσα και το προφίλ σου ταιριάζει στον συγκεκριμένο ρόλο, θα λάβεις πρόταση συνεργασίας ώστε να γίνεις μέλος της ομάδας μας.

4
Καλή αρχή!

Καλωσόρισες στην ομάδα μας! Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Ένταξης νέων εργαζομένων θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις την ΑΒ!